У нашому магазині усі товари проходять пред-продажную перевірку на працездатність. Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі робиться при передачі товару у присутності покупця. Документами, що надають право на гарантійне обслуговування являються: паспорт/описание/упаковка товару із заводським номером, документи про оплату, декларація транспортної компанії
Комплектність виробу визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації. Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при пред'явленні документів, повній комплектації виробу і дотриманні споживачем умов експлуатації і зберігання. Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв'язку з їх природним зносом.
Виняток становлять: аксесуари, витратні матеріали і інші товари, на які здоровий глузд не дозволяє поставити гарантію.
Гарантія не поширюється:
Неодружений спуск (спуск тятиви без стріли). Блоки, тятиви, троси. Подряпини, сколы і вм'ятини в результаті ударів і падінь, а так само ушкодження, пов'язані з неправильними умовами експлуатації, транспортування або зберігання. На самостійне внесення змін до конструкції лука. Лука пошкоджені в результаті використання не спеціалізованого інструменту і ремонту в не спеціалізованих центрах. При не дотриманні усього вищепереліченого продавець не несе ніякої відповідальності за заподіяний покупцеві або третім особам моральний і матеріальний збиток. Ці умови не ущемляють законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Акційні і комісійні товари обміну і поверненню не підлягають.
При отримання товару у відділення перевізника або кур'єра покупець зобов'язаний, перевірити вантаж і у разі виявлення ушкоджень або відсутності комплектності скласти акт в присутність працівника доставки і дзвоните нам